Przechwytywanie 1

• Łącznie w górę 1355 m
  • Łącznie w dół 1350 m
  • Dystans 41.68 km

OPIS TRASY : trasę można pokonywać całą na czas lub (w towarzyskiej grupie) etapami – na końcu etapu jest podjazd, po którym czekamy na całą grupę

* Uwaga ! Zjazdy prowadzą drogami publicznymi z ruchem samochodowym i pieszym

start – (parkowanie, przebieranie, kawa i grill po) – parking pod Skocznią w Malince

etap 1 – główną drogą kawałek w stronę Wisły, następnie skręt w drogę Czarne, wzdłuż zapory, za skrzyżowaniem wjazd w drogę Czarna Wisełka i jedziemy pierwszym długim podjazdem na Stecówkę – "meta nr 1" przy kościółku (pierwszą część – podjazd do zapory traktujemy jako rozgrzewkę, od rozjazdu na Czarną Wisełkę do Stecówki jest "giro")

etap 2 – powrót ok 200 m i skręt na Istebną (uwaga – po ok 700 m na skrzyżowaniu w prawo), szalony zjazd (możliwe samochody pod górę !) do wylotu Złoty Groń , w prawo główną drogą, na wysokości Zagroń skręt w prawo i drugi długi podjazd na Kubalonka – Szarcula (zaczyna się light a na końcu po płytach na jedynce) – meta nr 2 przy budce gastronomicznej na Szarculi

etap 3 – zjazd koło Zameczku do jeziora (uwaga na samochody !), nastepnie wokół jeziora do wylotu Biała Wisełka i najpierw asfaltem, później szutrem (prosto doliną) przez Polskie Kosarzyska aż do szczytu – grzbietu Magury Wiślańskiej (ok. 1005 mnpm) – meta nr 3 na rozjeżdzie szlaków Biała Wisełka/Biały Krzyż/Cieńków (etap 3 to prawdziwy podjazd – ok 40 min tylko na niskich biegach)

etap 4 – zjazd z powrotem do Białej Wisełki (taka pętla) – najpierw po wertepach, potem po szutrze, na dole asfaltem (uwaga na pieszych !), następnie przed jeziorem w prawo na Cieńków…od razu na jedynce devil, meta nr 4 na Cieńkowie – na górze (jest to etap "na dobicie" – bardzo stromo – po płytach), zjazd do doliny Malinki po płytach, dalej główną drogą do bazy pod skocznią…gdzie czeka piwo i "mangiare"

słabsi mogę zrezygnować z ostatniego etapu lub np. pojechać etapy 1, 2 i 4                                                            etapy są tak skonfigurowane, że każdy następny jest w jakiś sposób trudniejszy (cięższy) od poprzedniego – i to jest cała zabawa "pętli wiślańskiej"…wink